Гарантії і Повернення
Гарантійне обслуговування
Для нас важливо, щоб прикраса приносила вам радість якнайдовше.
Протягом року з моменту придбання на всі прикраси діє гарантія - ми безкоштовно полагодимо усі пошкодження, до яких призвів виробничий брак.
Також для всіх прикрас доступні безлімітні професійні чистки в нашому магазині в Одесі на Жуковського 32 (прикраси на чищення також можна відправити Новою Поштою, але для цієї опції ми не зможемо запропонувати безкоштовну доставку).
Доповнення пари
Якщо ви загубили сережку, ми будемо щасливі заново доповнити вашу пару.
Ми постійно в контакті з нашими брендами-партнерами для того, щоб виконувати доповнення комплектації - і ви могли придбати додаткову сережку, фіксатор, замочок або інші дрібниці, які легко загубити.
Повернення і обмін
Якщо вам не сподобалася ваша покупка з будь-якої причини протягом 14 днів з моменту покупки, ми приймемо повернення з безкоштовною доставкою (або проведемо обмін) і повернемо вам оплату протягом 2 робочих днів з моменту отримання прикраси. Безкоштовне повернення доступне з послугою "Легке повернення" від Нової Пошти.
Будь ласка, відправляйте повернення в оригінальному пакуванні, щоб прикраси точно не пошкодились при перевезенні. В разі, якщо якісь елементи пакування не збереглись, будь ласка, порадьтесь з нашою командою, як найкраще убезпечити прикраси, які ви повертаєте.
Усі покупки захищені: кожен чек фіскалізується автоматично онлайн нашим пРРО, тому й умови повернення покупок передбачають заповнення офіційного бланка повернення.
Якщо ви хотіли б повернути товар, будь ласка, зверніться до нас будь-яким комфортним для вас способом для погодження повернення. Після погодження ми попросимо вас заповнити форму повернення (для її заповнення буде обовʼязково потрібен номер вашого фіскального чека, його надасть вам наш менеджер): https://forms.gle/2snD64LXHepEhDvg8
Після узгодження з нами, відправте, будь ласка, посилку з використанням послуги "Легке повернення":
1. Оберіть опцію «Легке Повернення» у розділі «Керувати посилкою» накладної, за якою замовлення до вас приїхало.
2. Оберіть причину повернення зі списка запропонованих
3. Створіть нову електронну накладну та відправте за нею товар нам.
Ми зможемо прийняти повернення прикрас, виконаних за вашим індивідуальним замовленням (в нестандартних розмірах, з індивідуальною гравіюванням або іншими індивідуальними параметрами) тільки якщо прикраса виконана з порушенням ваших побажань або з технічними дефектами: ушкодженнями, деформацією або порушенням пропорцій.